Bedankje! - Reisverslag uit Kledjo, Ghana van Hennie Berends - WaarBenJij.nu Bedankje! - Reisverslag uit Kledjo, Ghana van Hennie Berends - WaarBenJij.nu

Bedankje!

Blijf op de hoogte en volg Hennie

16 November 2012 | Ghana, Kledjo

Bedankje

Eerst wil ik even iedereen bedanken voor de lieve woorden en wensen als reactie op mijn eerste verhalen. Een teken van meeleven,erg fijn! In januari, als ik thuis ben, zal ik vóór ik naar Kenia vertrek Outlook installeren. Hierdoor zal het mogelijk worden om iedereen op een eenvoudige manier persoonlijk eens een bedankje te sturen. Nu is dat erg omslachtig, mede door de bij tijd en wijle slechte verbinding. Tot 2013 zal ik jullie zo af en toe collectief moeten bedanken, maar niet minder gemeend.
Wil je toch even persoonlijk contact, doe het dan via hennieberends@gmail.com of zet je eigen e-mailadres onder jouw reactie..
Voor nu warme groet,
Hennie

• 16 November 2012 - 08:41

Marian Van Dijk:

Is prima Hennie! Ik weet en snap dat je reactie´s waardeert! Maar eh ...... IK geniet van je verhalen. Dubbel winst ........

• 16 November 2012 - 12:04

Ingrid Van Tricht:

hallo Hennie,

Ik hoop dat je gauw opknapt,want het lijkt me niks om op bed te moeten gaan liggen in die warmte.
    Heerlijk om weer je verhalen te kunnen lezen ik geniet er van en mijn moeder ook.
    Het is hier op het moment koud, maar zo mooi al die herfst kleuren ga zo weer heerlijk de hei op met het hondje.
    Ik zou zeggen houdt je taai en tot het volgende verhaal.
    Groetjes uit Hattem

• 16 November 2012 - 14:17

Christiana:

Hai Hennie,
    Gelukkig staan de tandenborstel haartjes in je oor weer een beetje rechterop. Het nieuwe gebouw wordt prachtig. Moeilijk lijkt me om dingen aan te zien, die jezelf beslist anders zou oplossen, maar hopelijk hebben die st. borden wel het gewenste resultaat. Onze Pool gaat naar de andere kant van Nederland, ik hou je op de hoogte. Pas super goed op jezelf en voor wat over blijft op al je lieverds.