Erg jammer... - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Hennie Berends - WaarBenJij.nu Erg jammer... - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Hennie Berends - WaarBenJij.nu

Erg jammer...

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

18 Februari 2023 | Kenia, Kisumu

Lieve mensen,

Nog even voor alle duidelijkheid! Het is erg jammer maar mocht je mij een appje hebben gestuurd op mijn Nederlandse nummer, dan heb ik pech, want die zijn voor mij niet te bekijken. Hoe het allemaal werkt is een vraagteken? Hret zou het moeten doen!

Mocht je je afvragen waarom stuurt ze niets terug, dan is dat de reden. Nu kan ik wel mijn Keniaanse nummer hier in zetten maar dat is dan zichtbaar voor jan en alleman. Laat het mij per mail weten als je het wilt hebben dan stuur ik dat. Goed weekeind allemaal, morgen of maandag een verslagje van de afgelopen dagen. Veel valt er te vertellen maar 'k beperk mij tot één A-viertje anders worden de verslagen te lijvig. Er is hier overigens een malaria uitbraak, veel komen bloedprikken en erg zieken worden hier opgenomen en gaan soms aan het infuus...'s Avonds UNO in lange broek en blouse met lange mouwen en DEET natuurlijk.

Goed weekeind gewenst, het ga jullie goed, liefs Hennie


  • 18 Februari 2023 - 11:33

    Zwartkop:

    Lieverd,

    geniet van de lange broek en deet. Laat de malaria alsjeblieft daar. De inbraak is al erg genoeg. Maar jouw lichaam heeft even rust nodig.


  • 18 Februari 2023 - 11:44

    Gaatske De Graaf :

    Hennie, hai. Erg warm bij jou?

    Later maar eens bijpraten, ik ben nu vooral veel ziekenhuis in, zknhs uit. In Nederland gelukkig goede zorg. Maar geweldig hoe jullie ook daar samen het voor de patiënt zo draaglijk mogelijk maken. Blijf gezond en wens je kracht bij je werk voor je mensen. Liefs


  • 18 Februari 2023 - 12:37

    Adry Den Heyer:

    Ha Hennie, dank voor al je verslagen. Ik lees ze met bewondering voor alles wat je doet en meemaakt, en met plezier!. Heel naar dat er nu een malaria uitbraak is. Hoop voor iedereen dat het beheersbaar blijft. En dat jij gezond blijft om je werk te doen en…. UNO. Met hartelijke groet, adry


  • 18 Februari 2023 - 15:53

    Eline Pippel:

    Hoi Hennie,

    Fijn dat je ons op de hoogte houdt van je belevenissen en goede werk! Blijf gezond!

    Hartelijke groeten, Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Hennie

vrijwilligster

Actief sinds 25 Sept. 2009
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 313394

Voorgaande reizen:

10 Januari 2024 - 04 April 2024

'n Feestelijke 15e keer!

02 Februari 2023 - 18 Maart 2023

Boven verwachting....

29 Oktober 2019 - 04 April 2020

Vol verwachting....

23 Oktober 2018 - 06 April 2019

Mens en medemens

26 Oktober 2017 - 06 April 2018

Blij te kunnen gaan....

21 Oktober 2016 - 01 April 2017

Feest in Afrika

24 Oktober 2014 - 02 April 2015

Dankbaar Afrika!

16 Januari 2014 - 01 April 2014

vervolg van

16 Januari 2014 - 01 April 2014

Opnieuw vervolg önder de regenboog

Landen bezocht: